Automobilis su turbininiu varikliu prarado galią, iš išmetimo vamzdžio pasirodė juodi, pilki, mėlyni dūmai, atsirado keisti garsai, alyva variklyje sparčiai mažėja – dažniausiai bet kuris autoservisas pasakys diagnozę -“Turbina“. Deja, ši diagnozė dažnai būna neteisinga. Turbokompresorius patikimas ir ilgaamžiškas agregatas, ir jei darbo sąlygos normalios, dažniausiai pergyvena variklį. Pirmiausia reikėtų įsitikinti, kad tai tikrai turbokompresoriaus gedimas (tą dažniausiai galima padaryti nenuimant), ir jei taip - vežti pas specialistus. Jie išardys turbokompresorių ir pasakys gedimo priežastį - tai ypatingai svarbu, nes jos nepašalinus suremontuotas ar naujas turbokompresorius greitai ir garantuotai vėl suges.
Jei turbokompresorius atrodo sveikas, tik pvz. jame daug alyvos, gal jis dėl to dar nekaltas. Tada reikėtų pirmiausiai apžiūrėti ir diagnozuoti visas sistemas, turinčias įtakos jo ir variklio darbui. Bendra variklio būklė, įsiurbimo, išmetimo sistemos, degalų tiekimo-dozavimo, variklio valdymo, karterio ventiliacijos sistemos – visa tai turi įtakos turbokompresoriaus darbui.