PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Parduotuvė išsiunčia prekes mažiausiai per 1 (vieną) darbo dieną po apmokėjimo, bet ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas. Esant atskiroms aplinkybėms, sutarus su pirkėju, pardavėjas išsiunčia prekes sutartu laiku.
2. Užsakymai, padaryti ir apmokėti per savaitgalį, ar švenčių dienomis yra išsiunčiami (ar perduodami) tik darbo dienomis, sekančiomis po užsakymo.
3. Pirkėjas įsipareigoja atkreipti dėmesį į tai, kad prekių Išsiuntimo terminas NESUTAMPA su prekių Gavimo terminu.
Prekių išsiuntimo terminas yra nurodytas punkte 1. Už prekių Gavimo terminą yra atsakinga prekių pristatymo bendrovė, pagal pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą. Gavimo terminas gali svyruoti nuo kelių valandų iki kelių savaičių. Šventiniu periodu (Kalėdos, Velykos ir kt.), prekių gavimo terminas galimai pailgės.
4. Išsiuntus prekes pardavėjas apie tai praneša pirkėjui.
5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu (t.y. atsiemė kažkas kitas) ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Užsakymo metu pirkėjas įsipareigoja surašyti asmenų, galinčių atsiimti siuntinį, duomenys. Ir įspėti juos priimti siuntinį ir pasirašyti tam skirtose dokumentuose.
6. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti sutartoje vietoje, privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. Parduotuvė savo ruožtu įsipareigoja paskambinti pirkėjui, kai užsakymas bus paruoštas atsiimti.
7. Jeigu, atsiimant prekes, pirkėjas pastebi sugadintą pakuotę ir įtaria, kad viduje prekės gali būti sugadintos arba jų kiekis gali neatitikti užsakyme pateiktą kiekį, pirkėjas PRIVALO grąžinti pakuotę siuntų tarnybai ir nepasirašyti prekių priėmo kvito. Tokiu atveju, pirkėjas turėtų susisiekti su pardavėju ir pranešti apie susidariusią situaciją. Jeigu pirkėjas nuspręndžia atsiimti sugadintą siuntinį, jis negali reikšti pretenzijų pardavėjui dėl trūkstamų prekių. Pardavėjas šiuo atveju Negrąžina pinigų už prarastas prekes.
8. Tais atvejais, kai priėmus prekes pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra užsakytos prekės, pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę.
9. Prekių pristatymo būdai:
9.1 Siuntos autobusais (tik Lietuvoje);
9.2 LP Express paštomatai (tik Lietuvoje);
9.3 Omniva Paštomatai (tik Lietuvoje);
9.4 Atsiėmimas įmonės būstinėje;
9.5 Greitoji kurjerių tarnyba (DPD, Venipak, UPS);

Krepšelis

Krepšelis tuščias

Viso be PVM:
€0.00
Taikyti
0