1. Užterštas senas oro filtras
2. Užkištos oro paėmimo žarnos į turbokompresorių
3. Skylės oro paėmimo take į turbiną
4. Skylės oro padavimo į įsiurbimo kolektorių nuo turbinos
5. Skylės tarp įsiurbimo kolektoriaus ir variklio
6. Padidėjęs slėgis prieš katalizatorių ir dpf filtrą
7. Įtrūkęs išmetimo kolektorius arba tarpinės
8. Dujų nuotėkis iškart už turbinos
9. Užkimštas tepalo nuleidimo kanalas iš turbinos
10. Užkimštas karterinių dujų alsuoklis
11. Nešvari visa variklio tepimo sistema
12. Dyzelinės kuro įpurškimo sistemos gedimai
13. Nesureguliuota dujų paskirstymo sistema – vožtuvai
14. Variklio fizinis nusidėvėjimas
15. Užteršta ar apdaužyta karštoji sparnuotė
16. Sugadintas tepalo siurblys
17. Netvarkingas geometrijos mechanizmas
18. Užvedėte variklį ir niekur nevažiuojate 60 min – sugadinsite turbiną
19. Važinėjate ilgai su „Check Engine“ lempute? Suges ne tik turbina…