Montavimo instrukcija
* Patikrinkite ir išvalykite variklio įsiurbimo ir išmetimo sistemas, vamzdynus ir aušintuvą (interkulerį). Jie turi būti švarūs, be tepalų, tarpiklių liekanų, dulkių, nuodegų, suodžių ar pašalinių daiktų (veržlės, metalo dalelės, skudurai ir pan.)
* Patikrinkite ir švariai išplaukite variklio karterio ventiliacijos sistemą. Variklio karteryje, darbo metu, neturi susidaryti slėgis,priešingu atveju turbokompresorius pradės leisti alyvą pro sandariklius.
* Švariai išvalykite ir išplaukite alyvos tiekimo ir grįžimo vamzdžius, pašalinkite tarpiklių liekanas. Tiekimo vamzdyje esantys pašaliniai daktai ar nešvarumai gali iš karto sugadinti turbokompresorių. Benzininiams varikliams tiekimo vamzdelį pakeisti nauju.
* Pakeiskite alyvą , alyvos ir oro filtrus pagal variklio gamintojo nurodymus.
* Patikrinkite išmetimo sistemą ir duslintuvą, kad nesukeltų turbokompresoriaus perkrovimo dėl katalizatoriaus užakimo, neatidarytų sklendžių, sumaigytų vamzdžių ir kitų pralaidumą mažinančių priežasčių.
* Įpilkite švarios variklio alyvos į turbokompresoriaus alyvos tiekimo angą, prijunkite vamzdelį.
* Nenaudokite skystų subsatncijų (silikonai, hermetikai ir pan.), kurios gali patekti į turbokompresoriaus tepimo kanalus, taip pat guminių tarpinių. Taip pat nenaudokite hermetikų sujungimui tarp išmetimo kolektoriaus ir turbokompresoriaus.
* Rekomenduojama pasukti variklį starteriu, neleidžiant jam užsivesti, kol variklio alyva pradės tekėti iš turbokompresoriaus nutekėjimo angos.
* Įsitikinkite alyvos nutekėjimo vamzdžio pralaidumu (turi būti švarus, nesulankstytas). Prijunkite nutekėjimo vamzdį, įsitikinkite sujungimo patikimumu ir sandarumu.
* Patikrinkite ar variklio maitinimo ir uždegimo sistemos tinkamai sureguliuotos.
* Užveskite variklį tuščia eiga.
Patikrinkite alyvos slėgį turbokompresoriaus įėjime. Darbinis režimas ~4 bar, tuščia eiga ne mažiau 1,4 bar. esant karštai alyvai.
* Padidinkite apsukas ir patikrinkite ar nėra alyvos, oro, dujų, aušinimo skysčio nutekėjimų.
* Prieš užgesinant variklį leiskite padirbti 1 min tuščia eiga.
* Eksploatuojant laikytis tokių taisyklių:
Keičiant alyvą pripildykite filtrą šviežios alyvos.
Nenaudokite plovimo alyvų ar bet kokių alyvos priedų ir neplaukite variklio iš vidaus. Jei variklis labai užterštas, dar kartą pakeiskite alyvą ir filtrą nuvažiavus 500-1000 km.
Variklį užveskite tik tuščia eiga (nespaudžiant akseleratoriaus). Nedidinkite apsukų ir neapkraukite variklio 20-30 sek.
* Prieš gesinant karštą variklį, leiskite 1-2 min. padirbti tuščia eiga, kad atauštų turbokompresorius.
* Jei variklis ką tik po kapitalinio remonto, nuvažiavus pirmus 200-300 km būtina pakeisti alyvos filtrą.
* Jeigu jūsų a/m TOYOTA būtina nuimti karterį ir gerai jį išplauti, išplauti tepalo siurblio paemėją. Jeigu jūsų a/m
TOYOTA būtina pakeisti purkštukų varines tarpinės(poveržles)!
* Jeigu jūsų a/m RENAULT būtina nuimti karterį ir gerai jį išplauti. Jeigu jūsų a/m RENAULT būtina nuimti išardyti ir
patikrinti tepalo siurblį, jei siurblys turi pažeidimų (įtrūkimų ir pan.), jį būtinai reikia pakeisti į nauja!
* Jeigu VW-AUDI a/m stovi 1,8 benzininis variklis, tepalo padavimo vamzdelis į turbiną keičiamas būtinai į naują.
* Jeigu jūsų automobilis yra Citroen, Peugeot, Volvo arba Ford su 1,6 dyzelinių HDI varikliu, prieš statant turbiną būtina
ne mažiau 3-jų (patartina net 5 ir daugiau kartų) praplauti variklį, po kiekvieno praplovimo būtina keisti tepalinį filtrą,
pašalinti turbinos tepalo padavimų vamzdelio vidinį filtrą, nuimti variklio karterį ir kruopščiai viską išplauti viduje.